7 Ekim 2013 Pazartesi

Gökkuşağı Horozumuz

Her çocuk gibi bizde hayvanları çok seviyoruz bu aralar. Elimizin altında sevilmeye, oynamaya, yemlemeye müsait halihazırda birkaç hayvan var çok şükür küçük dedemizin sayesinde. Bu arada küçük dede ve büyük dede lakaplarını dedelerine Barlas kendisi taktı :)


Barlas 19 Aylık

Barlas 19 Aylık

Yukarıdaki resimler küçük dedesinin tavukları Barlas köye gittikçe hayvancıklara aşırı sevgiden dolayı kabus dolu günler yaşatıyor malesef.

Dün gezerken bir bahçede tavuk gördük gizlice krakerle onları beslerken sahibine yakalandık Allah tan güler yüzlü bir beydi ucuz atlattık :)

Bende bugün bir süre önce internette gördüğüm bir etkinliği yapmanın vaktinin geldiğini düşündüm.

Gökkuşağı kuyruklu horoz için işte malzemeler
Barlas 24 Aylık

Karton
Makas
Oynayan Gözler (Elimizdeki gözler bitince kendim göz yapıp yapımını paylaşıcam)
Yapıştırıcı
Kalem
Renkli Kağıtlar
ve Meraklı bir Çocuk

Önce kartona hororza benzeyen bir şekil çizdik :)

"Hangi renk horozumuz olsun" sorusuna"iyaaah" cevabını aldım ama siyah kağıdımız olmadığı için "başka ne renk olsun" dedım "manii" dedi bizde mavi horoz yapmak için kartondan kestiğimiz horozumuzu mavi kağıt üzerine koyup kestik.

 Karton horoza yapıştırıcı sürüp mavi horozumuzu üzerine yapıştırdık



Horozumuzun kuyrukları için renkli şeritler kestik


Kuyruklarını kedi merdiveni katlar şekilde kıvırdık. Gözünüde yapıştırıncaaaaaa horozumuz ötmeye hazır.

Barlas 24 Aylık
Horozumuza yem verdik, bol bol taklidini yaptık, horozumuz Barlası koşturup bol bol bacakları divtikledi, hatta uçak gibi uçurduk bile :) Bakalım akşama kadar daha neler olacak :)

2 yorum:

  1. Adsız5:43 ÖS

    Süper olmuş Sevgi Ellerine sağlık... Maşallah Barlasında Böyle şeyler ilgisini çekiyor.. Benim kızın hiç ama hiç ilgisi yok.. Oysa bende meraklıyımdır böyle şeyler yapmaya.. geçen gün kartondan yat yaptım.. benim kız parçaladı:))) sanırım Bizim için daha erken ( NİLGÜN BUT ER)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler Nılguncum. Barlasta parcalıyor canım ınan yapıpta hala saglam olan bırseyımız yok bazı seylerın resmını cekmeyı unuyorum bıtıreyımde oyle cekeyım dıyorum, elınden alamıyorum neyse bıraz oynayalım oyle cekeyım dıyorum hoopp parcalayıverıyor. bu saglam kaldı hala sanırım buyuyoruz :)
      Sen yapmaya devam et bızımle paylas :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates