23 Ocak 2014 Perşembe

ANNE DİNLENDİ BARLAS ETKİNLİĞE DOYMADI

Birkaç gündür annem ve kız kardeşim bizdeydi eğlenceli dolu dolu zaman geçirdik. Hem ben hem de oğlum çok mutlu olduk.
Her anın resmini çekmek tabiki mümkün olmadı ama işte resimlediğim birkaç an.

Oğlum ve annem soğan sarımsak ve patates diktiler tabiki işin içinde toprak ve su varsa Barlas çok mutlu oluyor.

Teyze ile kurabiye süslediler.


Misafirlerimiz gelmeden birkaç gün önce dayı için kurabiye yaptık ve babamızla gönderdik. Hamur yapmak Barlas ın zevk aldığı aktivitelerden.



Anneanneyle oyun hamuru aktivitesi... Öyle çok oynadılar ki ben sadece bir seferini fotoğrafladım. Üstelik her yaptıkları karakter yada şekil için hikayeler anlattılar. Anladım ki oğlumun hayal gücü çok gelişmiş. Ne mutlu bana :)




Anneanneyle oyunlar oynarken dede de bize katıldı... Hoşgeldi... 


Teyze den sürpriz peynirli poğaça. Uykudan kalkınca şaşkın şaşkın bakan paşama afiyetler olduuu :) Ellerine sağlık teyzoşş


Hava bu kadar güzelken gezmemizden de geri kalamazdık :)



Hafta sonu da babaannede olucaz. Halalarla kimbilir neler yapacak. Bir daha ki yazımızda onları paylaşıcaz.

5 yorum:

  1. bakmaya doyamadım resimlere.Ne güzel hem sevdiklerinizle ailenizle hem de oldukça verimli geçmiş zamanınız ne mutlu,neşeniz hiç eksilmesin canım

    YanıtlaSil
  2. cok sagol canım aynı dıleklerı ısızn ıcın dılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel zamanlar geçirmişler puaçaya bayıldım

    YanıtlaSil
  4. takipçinizim sık sık ziyarete geleceğim : )) Ben de bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler Nıhal hanım bende sızı takıpteyım

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates