5 Haziran 2014 Perşembe

HAZİNE AVI

Biz mutlu bir korsanıııııızzzz


Tuğbacığımın sayesinde bu sabah çok eğlendik. Çok önce oğluyla yaşadığı eğlenceli dakikaları bize tekrar hatırlattı ve bizimde eğlenceli zaman geçirmemizi sağladı.

Gece saat 24 e yakındı sanırım bu etkinliğin materyallerini hazırlamaya başladığımızda. Eşim ders çalışıyordu. Onu dersinden edip şapka yaptırdım :) Elimizde mavi fon kartonu olduğu için şapkamız pek korsan şapkasına benzemedi ama oğlumuz mutlu oldu mu? Hemde fazlasıyla o zaman sorun yok :)

2 tane karton kılıç kesip üst üste yapıştırdım, sap kısmına karton parçalarıyla destek yaptım kırılmaması için ve folyo ile sardım bantlarla sağlamlaştırdım. Gerçi benim kılıç biraz hançer gibi oldu ama ...  :)


Hazinelerimizi de folyo ile sardım. Kuru kafa desenli bandanamız ise fular oldu. Günün farklı saatlerinde bulunmak üzere 4 ayrı hazinemiz var ise 4 ayrı haritamız da olmalı mutlaka.


Haritaya ip ucunu şekillerle çizdim. "Dora" dan haritalara alışkın olduğumuz için hazineyi bulmak çok zor olmadı ama hazine yerine gidene kadar düşmanlarla ve ejderhalarla savaşmak oldukça zamanımızı aldı.


Erkek annelerine tavsiye edebileğim bir bir oyun oynadık ve çok eğlendik. Sanırım sık sık tekrarlanacak :)


1 yorum:

  1. Harikasiniz canım, herşeyi el emeği hazirlanmis olmaniz da ayrica takdirlik.Bayildimmm bayıldım sizeeee.Neseniz bol olsun

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates